dinsdag 7 januari 2014

Nieuwjaarsborrel.


Nieuwjaarsborrel.

 

Hallo allemaal. Het is nieuwjaar geweest.

En wat is er dan lekkerder dan een Nieuwjaars borrel?

Dat hadden we dus op 2 januari gedaan met heel de gemeente.

Daar wil ik jullie dus wat over vertellen.  Ik ging 18:18 weg.

Met de gedachten op naar het gemeentehuis.

Toen ik daar aankwam stond daar al het kinderpersbureau op mij te wachten.

We wachten even en toen waren we compleet. Meteen kreeg ik van juf

Heidi een ipad in mijn handen geduwd om foto’s en filmpjes mee te maken.

Dus ging ik aan de slag om foto’s te maken. Ik hat nog geen idee wat ik wilde bereiken.

Maar niet veel later wist ik het. Toen ging de burgemeester een toespraak houden.

En toen ging de eerste kanidaat om kinderburgemeester te worden een toespraak houden.

Ze heten Mare. Ze vont dat er meer natuur moest komen.

Toen kwam de tweede kaniedaat: Daniel

 
Ik vond het erg leuk om foto's te maken. Ik heb ook nog een hele grappige van de burgemeester gemaakt, maar die kon ik niet meer terug vinden op mijn Ipad. Jammer.

Nienke




Geen opmerkingen: