dinsdag 25 februari 2014

Zeeuwse weekend (Nienke)

Hallo J
Ik wil jullie wat vertellen over mijn weekend.
Ik heb familie in Friesland.  Die kwamen nu dus eindelijk op bezoek. Ze konden niet allemaal in ons huis. Dus toen hadden ze een huisje in Middelburg gehuurd. Dat was een leuk en gezellig huisje de enige die bij ons bleef slapen waren onze nichtjes. Vrijdag kwamen ze aan en toen gingen we meteen naar bed want het was al 21:30 geweest. De volgende dag gingen we eerst in bad met een lekker zeepje en toen gingen we brood in het bad eten. Dat was erg gezellig. Toen kwam heel de familie naar ons toe. Toen gingen we een bolus eten en toen gingen we naar een kasteel en daar gingen we een strandwandeling maken. Toen we dat gedaan hadden gingen we naar de vlindertuin en daar is iets nieuws aangebouwd.  Daar gingen we de hele middag in spelen. Toen we weer thuis waren gingen we allemaal meteen in de douche  toen kwam weer heel de familie naar ons toe en toen hadden we een vis menu met heeeeel veel mossels en vissticks. Dat was erg lekker toen dat op was hadden we nog de film Brammetje Baas gezien. Dat was erg gezellig. Toen moesten we gaan slapen. De volgende dag gingen we naar de groten kerk. Daar moest ik en Sofie (mijn zusje) zingen met onze kinderkantoorij, de parels toe was het middag en moest mijn familie weer naar huis dat vond ik erg jammer. Gelukkig kan ik er vrijdag weer naar toe. Daar ben ik erg blij mee want ik mis ze nu al weer heeeeel erg veel.

Geen opmerkingen: