dinsdag 7 maart 2017

Kinderpersbureau wemeldinge,

Ook dit blok gaan we weer leuke dingen doen. Werken rondom filmpjes en bloggen en vloggen. In de eerste les hebben Sanne en Jace hun eigen blog geschreven. Erg leuk om te lezen, dus veel plezier.

Jace,
Hallo leuk dat je deze blog wilt lezen .oké we beginnen gelijk we starten met rekenen nou dat was best makkelijk .en hetwas best leerzaam.dus kortom het was leuk.en de rest was super leuk .dus shoutout naar mijn juf .en bij het kinserpersbuareu hadden we het gehad over vloggen/bloggen .en dit was mijn blog alweer groetjes Jace 😀

Sanne,
Hallo allemaal ik ben Sanne Jimkes.We gaan het over dieren houden.Dan denk je vast jullie waarom nou.Omdat ik van dieren hou.Ik hou van de katachtige.Van wat voor dieren hou jij?.Laat het weten in de reactie.Als aller eerst wil ik zeggen.Deen jageur zijn prooi in een 3meter lange boom in kan sleuren.een mannetjes leeuw kan wel 7meter ver brullen.De manen van een mannetjes leeuw beschermen hem met vechten.uilen kunnen van alle vogels het beste zien.De vieroog vis kan zoals boven als onder heel goed kijken.Een muis kan per jaar150 Baby's krijgen.De kleinste hagedis is kleiner dan 3cm.Zeilvissen kunnen net als kameleon van kleuren veranderen.Een neushoornkever kan zo een andere neushoornkever van een tak of smijten.Wil je nog meer weten van dieren.Dan wil ik minimaal 1.000like hebben.Bedankt voor het lezen tot de volgende keer.

Geen opmerkingen: