maandag 4 maart 2013

Daniel naar de akkerwinde

Hallo alemaal ik ben daniel.
ik ben zaterdag 2 mrt.naar de akkerwinde in nisse geweest.
de akkerwindeis een boerderij.
om half elf moesten we er zijn. We konden daar eerst nog eventjes spelen. Daarna ben ik gaan vergaderen wat we allemaal gingen doen vandaag. En toen gingen we de kippen en konijnen eten geven. Dit vond ik erg leuk al was ik wel een beetje bang voor de kippen. Daarna zijn we gaan koken. We hebben een broodje gezond gemaakt en een broodje Hamburger. Toen zijn we weer gaan spelen en hebben daarna ons zelfgemaakt broodje opgegeten. na het eten gingen we naar het attelier gegaan om een spaarvarken te schilderen. Dit vond ik ook heel erg leuk om te doen. Hierna ging ik een uur lang buitenspelen in de zandbak. na het buitenspelen zijn we weer gaan vergaderen over wat we de volgende keer gaan doen. op 16 maart is het helaas niet. 30 maart is het wel weer. de planning voor deze dag is als volgt: Koekjes bakken, koekjespotten versieren. Deze zaterdagopvang is alleen voor kinderen met een handicap of autisme. Deze activiteiten zijn om de week. Dus een week wel en dan een week niet.

Groetjes Daniel Traas

Geen opmerkingen: