dinsdag 19 november 2013

Bloesemkid Nick bij de (kinder)burgemeester(s)

Hallo allemaal,

Ik ben Nick Bierens  en ik ben vrijdag bij de burgemeester en bij de kinderburgemeesters geweest. Het bezoek was in het gemeentehuis. De kinderburgemeester van dit jaar was erbij en de kinderburgemeesters van de twee jaar ervoor. Hier zie je een filmpje van de kinderburgemeester van dit jaar, Leanne: http://www.youtube.com/watch?v=zeLyVlp-yq8

Hier zie je een filmpje van de kinderburgemeester van het jaar daarvoor, Lars: 
En hier zie je een filmpje van de kinderburgemeester van het jaar daar weer voor, Jan-Corné: http://www.youtube.com/watch?v=WlZQFTRRKlc

We kregen luxe bediening van een meneer in een luxe pak. De bediende meneer die ons deze middag bediende werkt ook bij het gemeentehuis. We kregen cola en een bolus. En het was heel lekker!!!!!!

Ik vond de ketting van de burgemeester gaaf om te zien. Op de achterkant van de ketting staat het wapen van Zeeland. Als hij iets moet doen voor de koning (of hiervoor koningin) draait hij zijn medaille om. Op de voorkant staat het teken van de gemeente Kapelle. Hier hoort Kapelle, Wemeldinge, Biezelinge en Schore bij.

Ik vond het heel erg leuk om iedereen te ontmoeten. En om de ketting van zo dichtbij te zien.
Ook vond ik het leuk dat de burgemeester/kinderburgemeesters op bijna alle vragen antwoord konden geven.

Stiekem is mijn favoriet Lars, omdat hij heel duidelijk praat en hij wil graag mensen helpen.

Hier zien jullie nog een filmpje van de middag: http://www.youtube.com/watch?v=LJgzmUEtT_I

Groetjes Nick




Geen opmerkingen: