dinsdag 19 november 2013

Blog over de kinderburgemeesters en burgemeester van Maaike

Ik ben vrijdag naar het gemeentehuis geweest met Nick, Nienke en Anne.
Dat was echt heel heel leuk !!
De burgemeester is echt echt een grapjesmaker!!
Daarom maak ik nu met plezier een blog over de kinderburgemeesters en de burgemeester.
We mochten daar onze zelf bedachte vragen stellen, die hebben we vlak daarvoor verzonnen.
Hier zie je een filmpje waarin ik mijn vraag stel: http://www.youtube.com/watch?v=kdGYuuYJZNU
We kregen er ook een bolus en mochten kiezen tussen cola of cassis.
Er waren drie kinderburgemeesters : van dit jaar, van vorig jaar en van het jaar daarvoor.
Tip: schrijf je in als je in groep 7 of groep 8 zit . [ om kinderburgemeester te worden. ]
En ik vond dat de ketting erg mooi blonk.

Bedankt dat je \u mijn blog hebt gelezen.

Liefs Maaike 


Geen opmerkingen: