dinsdag 13 januari 2015

2015-Suus

Hallo, iedereen
Ik ben Suus en ik ga vertellen wat ik graag wil in 2015.
Ik wil heel graag met Sylvie op wereldreis, maar dat gaat denk ik niet lukken in 2015, maar wie weet?!
Dan gaan we arme kinderen helpen in arme landen door daar ziekenhuizen te bouwen! 
Of we gaan op trektocht door de jungle! 
ik wil graag op een andere sport. Ik ga binnenkort kijken bij volleybal met een vriendin en ik hoop dat het heel leuk is.
Ik wil ook heel graag een knuffelige puppy en mijn moeder wil dat graag ook maar mijn vader wilt dat niet, want hij houd niet van die haren en hij denkt dat hij hem dan s' ochtends altijd moet uitlaten... 
(en ik denk ook dat dat wel zo is want ik hou van uitslapen) 
Ik hou ook heel veel van reizen dus ik hoop dat ik dat in 2015 heel vaak ga doen!
Maar helaas hebben we school... : ( 
En dus hebben we niet erg veel vakantie. 
Ik zit ook op het kinderpersbureau.
Het is daar heel leuk want je gaat er filmen, bloggen, interviewen, met apps werken en nog veel meer!! 
Tot de volgende keer! 





Geen opmerkingen: