dinsdag 13 januari 2015

Wensen van 2015 Lisa

Hallo iedereen ik ben Lisa
Ik ga jullie vertellen wat ik het liefst in 2015 wil gaan doen. 
Ik wil heel erg graag naar Turkije in de mei vakantie met m'n ouders en m'n zus.
Ik wil ook beter worden in hockey en dansen 
want dat vind ik heel erg leuk.
 Ik word in april 10 jaar en daar heb ik heel erg zin in,
want dan heb ik m'n kinderfeestje en volwassen feestje, 
dan ga ik  trakteren en dan wil ik geld want ik wil sparen voor een laptop. 
Wil ook piano gaan spelen net zoals m'n oma die kan dat ook zo goed, 
dat wil ik ook leren, als ik dat ook zo goed kan dan ga ik voor m'n ouders spelen. 
Ik wil dansles  gaan geven bij move with Nicky bij de kleintjes dat lijkt mij heel erg leuk.
ik zit nu op het  kinderpersbureau daar leer ik bloggen en met apps werken we maken foto's van elkaar het is hier heel erg leuk, kunnen goed met elkaar vinden.

Geen opmerkingen: