dinsdag 2 oktober 2012

Delia en het persbureau

                                       
                                  Kinderpersbureau!


Zelf ben ik Delia de Keijzer.
Ik woon in Kapelle, en ik zit op t'Honk.
Ik ben 11 jaar oud.
En ik heb een hele schattige pupy [ een malthezer ]
 Op het kinderpersbureau is het heel gezellig.
We leren heel veel filmen, foto's maken, website maken.
Vandaag hebben we een zelfportret gemaakt.
Die van mij is leuk geworden!!!
Mijn hobby's zijn: tennissen & tekenen.
De vereniging van de tennis: is tennis vereniging Kapelle!!!
En ik zit ook op de muziekvereniging Ons Genoegen!!!
Laats gingen we bolussen verkopen!!!!
ATTENTIE!!!!!
 mensen van Nederland...
zouden julie een naam weten voor het kinderpersbureau!!!!
Vandaag 15 september zijn we verder gegaan met ons portret....
Met stickers en viltstift!!!!!!!!!!
Dit was de blog van Delia de Keijzer!!!!
LATER!!!!





1 opmerking:

Unknown zei

Leuk om te lezen Delia! Groetjes van: juf Jeannette