maandag 8 oktober 2012

Ladies Run (Blog Shirin)

ladies  run

hoi ik ben Shirin en ik heb mee gedaan met de ladiesrun.
De ladies run is een wedstrijd in het marathon weekend.
Ik deed mee met de ladies run die is 5 kilometer op het strand en door de duinen.
Ik was derde geworden daar was ik heel blij mee want dat had k niet verwacht.
vorig jaar was ik net vierde omdat mijn zus ook mee deed.

Mijn vader deed mee met de kust marathon die is 42 km lang door de duinen en over het strand.
Dat is heel zwaar maar ik ga er later ook aan mee doen .
Omdat het me heel lijkt!!!!!
Mijn zus deed mee met de mountainbike marathon die is ook 42 km door de duinen en het strand.
Daar heb ik vorig jaar aan mee gedaan maar het regende de hele dag.
Daarom heb ik er niet aan mee gedaan wel jammer maar daar kon ik niks aan doen.

Geen opmerkingen: