maandag 12 mei 2014

Stuntshows in Disneyland Parjis van Matthijs en Nick

Hallo allemaal!
 
Deze keer mag ik bloggen over mijn meivakantie. Ik heb in de meivakantie iets heeeeeeeeeeeeeeeeeel leuks gedaan. We zijn naar Disneyland Parijs geweest. Ik wil bloggen over de Stuntshows die ik gezien heb, want die vond ik echt helemaal geweldig!
 
Ik laat jullie alvast een filmpje zien van een stuntshow. Hier kunnen jullie de komende minuten van gaan genieten. Het is natuurlijk in Disneyland Parijs.
 
 
Gaaf he!
 
Ik heb nog veel meer gave stunts gezien. Er was een stunt waarbij een motorrijder opzijn achterband reed. Hij kon heel erg ver. Er was een stunt met iemand die in brand stond en nog veel meer. Als laatste wil ik jullie een filmpje laten zien over allemaal stunts die je zelf niet na moet doen. Deze heet de Motors Action Stuntshow Spetaculair.
 

Geen opmerkingen: