maandag 18 maart 2013

Dit ben ik! door Guinevere

Hoi iedereen!!

Ik ben Guinevere.
Ik ben sinds kort nieuw bij het kinderpersbureau.
Ik houd erg van muziek.
Ik heb ook een muzikale familie.
Mijn moeder is docente dwarsfluit.
Mijn oudste zus Davina speelt harp en heef dwarsfluit gespeeld.
De middelste zus Gwendolyn speelt viool, piano, klavecimbel en altviool.
Ikzelf, de jongste van het stel, speel cello en ik speel klavecimbel. Ik zit ook op dansen.
Davina, Gwendolyn en ik, zijn een trio.
Het adelphi trio. Adelphi is Grieks voor zus. Dus de naam is wel logisch.
We treden ook regelmatig op.
Zoals bij het WAK, of bij balletstudio Free, of in een kerkje enz.

De foto is een beetje wazig, maar je kan vaag het Adelphi trio + mijn moeder Angelique van Gool-Linders zien.
Het laatste concert was 17 maart. Dat was in het Gasthuis in Goes. Dat is een bejaardentehuis. We hebben nog veel op het programma staan.

Groetjes

Guinevere van Gool

Geen opmerkingen: