dinsdag 23 september 2014

Informatie over vogels Lena

Hallo,
je zou denken dat uilen hele slimme beesten zijn. Maar nee het zijn juist de domste vogels. Weet je wat wel hele slimmen vogels zijn. Nou  dat zou ik je vertellen raven mijn papa geeft bijvoorbeeld roovogelshows en daar komen ook raven in voor .
en ik zou julie het verschil van raven en kouwen eens vertelen.
maar ik denk dat de meeste van julie dat wel weten.
raven zijn net  een centimeter grooter.
en soms ga ik zelf ook mee met een roofvogelshow.                                                                             en ik was bijna vergeten mezelf voortestelen.
ik heet LENA . en ik ben bijna 9 jaar.
wil je misschien ook eens een hele leuke show zien van mijn vader ga dan naar
roofvogeldemonstratsies.nl en wie weet zie je mij wel.
Dat was het, doei.





   
 

Geen opmerkingen: